18.02.2014

HOŞ GELDİN PASTASI...

Bu pasta siparişi çok enteresandı.Sipariş sahibi bey ile yapılan görüşmeyi izniyle yazmak istiyorum...Telefon görüşmesi aynen şöyle;

Beyefendi : bir pasta istiyorum,dümdüz beyaz olsun
Ben          : Organizasyon konusu nedir,sevgiliye,doğum günü..vs
Beyefendi   : Organizasyon yok.Beyaz bir pasta olsun yeter..
Ben          : İsterseniz bir pastaneden alabilirsiniz.Sonuçta ben butik tasarım yapıyorum,hem daha uygun olur sizin için
Beyefendi  : Hayır siz yapın ama beyaz olsun,fiyat önemli değil...
Ben           : Beyefendi Allah aşkına neden istiyorsunuz bu pastayı,sanırım oturup tek başınıza yemeyeceksiniz?
Beyefendi  : Kardeşimle yedi yıldır görüşmüyorum.Karım ameliyat oldu,geçmiş olsuna geleceklermiş.Pastaneden alsam basit olur,siz yapın ,çok süslemeyin ,beni hevesli sanmasın,dümdüzde olmasın,basit görünür,bir şeyler yazmayın ama olmaz,isterseniz yazın,ama şirin bir yazı olmasın...Offffff nasıl biliyorsanız öyle yapın..

Düşün taşın nasıl bir şey yapsam diye.Ve ortaya bu pasta çıktı.Beyefendi çokk beğendiğini söyledi pastayı teslim aldıkta sonra.O kadar çok beğendi ki acaba süslesem ,püslesem  ne derdi diye düşünmeden kendimi alamadım.Her siparişimin bir hikayesi var .Buda ilginç olanlardan bir::)) İnşallah hayırlara vesile olmuştur.Kardeşler umarım artık barışmıştır.

Pasta ama sırasan olmasın özel pasta olsun ...
Düz olsun ama çokta düz olmasın ,yok yok düz olsun...
Çok özenli olmasın hevesli gibi,ağırdan alın...





0 yorum:

Yorum Gönder